Apunasi kolarin sattuessa
Vahinkoilmoitus
Toimimme yhteistyössä kaikkien vakuutusyhtiöiden kanssa
Jotta korjaustyö saadaan mahdollisimman nopeasti käyntiin, kannattaa vahinkoilmoitus omalle vakuutusyhtiölle tehdä mahdollisimman pian.
Periaatteessa vahinkoilmoituksen voi tehdä sähköisesti, puhelimitse tai käsin erilliselle lomakkeelle. Käytännössä suositeltavin tapa on tehdä ilmoitus suoraan verkon kautta vakuutusyhtiön järjestelmässä. Se takaa nopeimman ja kitkattomimman asian käsittelyn.
Autamme mielellämme vahinkoilmoituksen tekemisessä. Voit koska tahansa kysyä neuvoja meiltä tai täyttää vaikka koko vahinkoilmoituksen kanssamme yhdessä verkossa tai toimipisteessämme, jolloin toimitamme vahinkoilmoituksen puolestasi vakuutusyhtiöllesi.
Suorat linkit vakuutusyhtiöiden vahinkoilmoituksiin löydät vieressä olevasta listasta.
HUOM! Jos vastapuoli on syyllinen vahinkoon, autosi korjaus korvataan vastapuolen liikennevakuutuksesta. Syyttömällä osapuolella on tällöin mahdollisuus anoa sijaisautoa korjauksen ajaksi, omasta vakuutusturvasta riippumatta. Tätä varten on täytettävä erillinen käyttötarveselvitys, valmiin lomakkeen voit ladata tai tulostaa alla olevasta painikkeesta. Täytä lomake, tulosta ja tuo se myös mukanasi, toimitamme senkin puolestasi vakuutusyhtiöön.
Vakuutusyhtiö | Sähköinen vahinkoilmoitus | Puhelinpalvelu |
---|---|---|
Aktia | Siirry palveluun | 010 550 2271 ark. 8:30-16:30 |
A-vakuutus | Siirry palveluun | 03 040 506 ark. 9 -17 |
Folksam | Siirry palveluun | 010 808 188 ark. 8:30 – 16:30 |
If | Siirry palveluun | 010 191 818 ark. 8-18 |
Lease Plan | Siirry palveluun | ilmoitukset vain sähköisesti |
Lähitapiola | Siirry palveluun | Hae palvelunumero |
Pohjantähti | Siirry palveluun | 020 763 4011 ark. 8-16 |
Pohjola | Siirry palveluun | 030 303 03 ma 8-18, ti-pe 9-15 |
Pop Vakuutus | Siirry palveluun | 010 391 0391 ark. 9-17 |
Säästöpankki | Siirry palveluun | 010 194 683 ark. 9-17 |
Turva | Siirry palveluun | 010 195 108 ark. 8-17 |
Fennia | Siirry palveluun | 010 503 05 ark. 8-18 |