Apunasi kolarin sattuessa
Tuulilasien korjaukset ja vaihto
Ehjä ja kirkas tuulilasi on turvallisuuskysymys
Aukioloaikojemme ulkopuolella teitä palvelee valtakunnallinen
Awux 24/7 päivystysnumeromme 030 621 5000
Ehjä ja kirkas tuulilasi on turvallisuuskysymys nykyautoissa
Ehjä ja kirkas tuulilasi on mitä suurimmassa määrin turvallisuuskysymys nykyautoissa. Kyse ei ole pelkästään näkyvyydestä, vaan tuulilasi on yhä useammin yhä merkittävämpi osa auton korirakennetta ja informaatiojärjestelmiä.
Pienet kolhut korjaten
Tyypillisiä kolhuja ovat kiveniskemät ja niistä tulleet pienet säröt. Uusimmilla korjausmenetelmillä pienet kiveniskemät ja säröt voidaan lähes poikkeuksetta korjata huomaamattomiksi ja samalla estää vaurioiden laajeneminen.
Ammattilaisen käsittelyssä vauriokohta puhdistetaan, mahdollisten säröjen eteneminen estetään poraamalla ja kolhut ja halkeamat täytetään injektoimalla hartsia vauriokohtiin. Käsittely viimeistellään kovettamalla hartsi UV-käsittelyllä ja hiomalla sekä kiillottamalla pinta täysin sileäksi. Työsuoritus kestää puolesta tunnista tuntiin, vaurioiden laajuudesta riippuen.
Korjaustyölle annamme takuun: jos vaurio korjauksesta huolimatta laajenee, teemme lisäkorjaukset veloituksetta tai hyvitämme korjaushinnan lasinvaihdon yhteydessä.
Ensiapu kolhun sattuessa
- Suojaa kolhukohta niin pian kuin mahdollista esim. teipillä, jotta halkeamiin ei pääse likaa.
- Varaa aika korjaukseen myös mahdollisimman pian, niin esim. halkeamien laajeneminen voidaan estää.
Tuulilasin vaihto
Joskus tuulilasin vauriot ovat sellaisia, että on viisainta vaihtaa koko tuulilasi. Kyseessä voi olla kolarissa tuhoutunut tuulilasi, massiivinen halkeama tai yksinkertaisesti kulumisen myötä samentunut ja naarmuuntunut lasi. Myös katsastussäädökset ovat tiukentuneet, joten lasinvaihto voi tulla ajankohtaiseksi myös sitä kautta.
Teemme yhteistyötä maailman suurimpiin lasinvalmistajiin kuuluvan Saint-Gobain-yhtymän kanssa, joka on lasitoimittaja lukuisille automerkeille. Sekurit Partner-ohjelma varmistaa sen, että käytettävissä on alan viimeisin tietotaito, myös laseista, jotka sisältävät elektronisia järjestelmiä.